god jul

jul va alltså i förrgår, men lika trevligt ändå. De va grymt skoj vill ja lova, morbror med familj va här å julade me oss :) jag fick typ de mesta jag önskat migl så varför tjuta nå mer om jul? :) hihi
nämen nu ska jag typ ställa min i duschen, göra mig klar senska jag till farmor, å vänta på att mina älskade kusiner, faster å mikael ska komma :D ( å julla såklart ) JAG HAR SAKNAT DOOOOM!!!!!
nämen sen är de väl som vanligt, jag är patetiskt besatt av å va me min karl, så jag vill vca me han ikväll åxå, så de ska jag fråga om, om han vill va me mig  :)

jajajjaja, god fortsättning eller va man nu brukar säga :)



PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0