dum dummare dummast

hmm okej, min dag började inte så bra. vaknade 07.25 och min buss går 07.30 :) så hannah fick springa, hann inte äta eller nånting. väl på skolan vare ju dags för lite kickande av fotboll,gick väl sådär men jag va så j*vla  HUNGRIG!!! mjaa må ju va hänt, tänkte att ja kulle tagga igång för lite lunch, men mitt liv gick ju sönder när jag fick höra att de va plättar!! så jag käka ett äpple till lunch! sen så komme jag hem, å va bredd på den värsta maten i hela världen, men jag hade tur. de va makkisar å korv! :D de va iaf nånting i mitt liv som inte va avskyvärt! nu håller jag på me lite skolarbete, men vet ni vad. jag orkar verkligen inte mer! jag är så sjukt jävla less på skolan, å hela min dag har varit förstörd! jag har verkligen hatat alla i min klass, även dom som jag egentligen tycker grymt bra om! som tex grabbarna, men jag har bara velat cutta av dom halsen! å jag vet verkligen inte varför :( sorry guys, men jag lovar att jag ska älska er i morrn :] hihihi  tur iaf att jag hade emma å anna, dom är verligen bäst, å dom är mina! såja, nu har jag beklagat mig å så, så nu kan mitt liv gå vidare. :)


sen hörruduru morsan, du är ganska så saknad!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hannah.... jag håller på att sakna ihjäl mig efter dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-04 @ 10:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0