smummas

tillbringade min lörda i boliden me massa sköna dudes.
käka, såg film, skrek å skratta typ :) jävligt trevligt må jag säga!
at the end av lörda ikväll vare bara 3 tappra riddare kvar (jag, anna å lukas) så kring nångång la vi oss i sängen å tänkte sova. men icket!!! för kl 6 imorse va vi då fortfarande vakna! :) hihih
somna kring 7, skeg upp typ 8 sen så duscha jag å titta på när lukas å anna låg å sov, vacker syn :)
så halv 4 tänkte jag sova en liten stund, med betoning på en liten stund!!!
jag vaknade nyss :] hihihi
nejnej, nu ska jag ut å gå en sväng :)

de barka tot ;)  HAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Koniz

Thihi en massa strul :]

2008-04-22 @ 08:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0