vilken dag vilken dag!!

så jävla underbart väder!! jag å anna tog solglassisar idag på skolan, jävligt underbart att få ta på sig dom!
hela dagen va spårad, mitt huve höll på att sprängas, å just nu älskar jag världen! :)
slutade tidigt, så de blev stan me
emmy, anna, moa, lukas, anton, vickan å simon :) riktigt trevligt!!!
ingen träning för mig idag, tack vare min skalle å mina knän så blir de sängen idag. btw, fick kramp i knäna idag utanför shell. tack inte skönt! :)




emma älskling.. du är stark som ens orkar göra de du gör just nu. Jag vet att de kan kännas jävligt tufft nu, men du måste börja tänka på dig själv. du är värd allt i världen, å jag hoppas du förstår att jag/vi säger det här för att vi bryr oss om dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0