hejhejehjehjehejehje!

såja, jag vill inte va neggggg eller trist å tråkig, men sanningen är den helt enkelt att psykologin idag på skolan, SÖG! eller om man förstår va människan säger kanske de är kul, men icket! fattar 0! men nästra vecka ska jag försöka sätta min in i den socialaperceptionen, så jag kan få nå bra betyg på min examination :) hard words! men ikväll ska jag bara ha trevligt me mina vänner, för vi ska till kålaboda på kaaaalas :) de ska bli skoooj! å imorn ska jag upp i ottan å locka håret på helena. så vi ses i himmmmmlen. 


 puss på emma som är piggast i världen.
 å för att hon förgyller alla mina dagar! :*

Kommentarer
Postat av: hemlig förälskare

alltså hannah panna, snälla, varför ha den där fuuula bilden :(

2008-02-20 @ 11:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0