0952

jag sitter då alltså här i bgm, hos MIN mamma :} de är trevligt,
idag ska jag lukas mamma helena å pernilla på auktion, å efter de bär de av till lycksele för å möta betsele i fotboll =)
så om vi säger såhär, halva dagen/natten kommer spenderas i en minibuss med bff. jag vill redan hem!!! (skämt å sido ;) )
nämen nu ska jag väl allt ta å göra mig klar inför självaste auktionen! ;D
so long!


jomen fuck, jag har ju varit ute å plockat bär åxå :O där jag förövrigt stog en cm ifrån en orm, å mitt bärplockande avtog lixom! sen har jag även fiskan, å av 4 st som kunde få en fisk, så vare jag, den enda i hela världen som inte vill ha en :(
lite å göra åt
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0