dödöödödödööd

hela jävla kroppen värker, å ipren är mitt kvällsfika just nu.
jag kallar inte de för välmående just nu. å jag jobbar på en sportbutik, vars motto är aktiv, rolig å hälsosamt (typ)
aktivt må ju va hänt att de är, men de är fan inte roligt längre, å hälsosamt tror jag verkligen inte!
å jag hatar att de är så dålig koll på min arbetsplats!
jag skulle tydligen va ledig imorn, de va iaf va mina kollegor sa, överlycklig va jag! men när jag just va påväg hem till mamam för å bara tare lungt, så ser jag ju att jag ska jobba imorn. ringde stadium, jomen justja, du jobbar ju imorn. 8-19... LOOOVE-1!?!?!!?sdkLERFH ERLHFLER  CPCPCPCPCPCPCPCPCPCP!!!!!!!!!!!!!!!!!


jag bryter fan ihop!!!! å inte nog me allt på stadium, lukas har inte kommit hem än! :(
jag ork it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0