big city life

nu äre ju såhär, sommar(?)lovet är inget vanligt sommarlov i år.... skillnaden är att den suger fett!!!!!11
vars fan är solen?!?!
sen så HATARHATARHATAR jag mitt jobb (tur att jag är på min sista vecka) SKEBO, rena slaveriet!
stadium är så jävla efterlängtat!
menmeeeeen blebleblebleb!
lite kul ha jag ju åxå.
kommer få mke pengar i sommar, ska bo i stan hela juli, far till Åland me luuukass (L) å sen far ja till spanien me mamma =)
så de är ju inte bara piss å skit!
sen så igår va jag å lukas på bio, synd bara att vi såg världens sämsta film, å hade världens jävla fjortisar bakom, OCH framför oss!
men som mamma sa "karra och ett trevligt sällskap är inte fel" < har du så rätt i mor.
nu ska jag ta min cykel å börja dra mig mot jobbet. tredje veckan med regn, LOVE IT!
å sist men inte minst, fick jätte fina örhängen av lukas igår :] (L)


miranda, bästaste bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0