suprajs ?

hmm så tokigt de va längesen jag skrev här.  men va ska jag göra? jag är en hårt arbetande kvinna!
sommarjobb på skebo just nu, å blablabl. de är mke nu.
men iaf.

överraskade min pojk idag,
med att bara dyka upp på hans jobb, har aldrig sett han så chockad, men aldrig heller så förbannat glad tror jag! :D
så jag anser att mitt uppdrag blev en succé :)
så vi har bara myst, å nu är jag hemma själv :(
har hemmamatch imorrn mot vännäs, men efter de så drar jag till min käreste i boliden, tillbringa lite tid på marknaden you know ;) hehe
nu ska jag sova, är tröttare än satan själv, så vi ses på ip imorn ärade publik? pff!!!!!!!!!!!!!!!!!












å här har vi ju lixom självaste =)   >>








♥maaaammmmaaaaaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0