Didn't We Almost Have It All

jag ska nog börja inlägget som alla andra gör som inte har skrivit på ett tag...
-nu va de ett tag sen jag skrev här.
beautiful insats av mig där :)
men inte bara från min sida, även AIK tog sig i kragen å vann mot HV71! :D
ruggigt bra!!!
imorn ska jag till storklinta me några polare (frilufsdag you know). först ville jag VERKLIGEN INTE dit, men emma vicka lite på huvet, darrade lite me läppen, å vips så hade hon övertalat mig :) så snowboard, fika, madrass å trevligt sällskap ska min morgondag bestå av! jag är nog ändå ganska nöjd :)
nog om de, sängen ser fett inbjudande ut just nu. så jag ska entra den och sova helt enkelt.




Why does every moment have to be so hard?"
Hard to believe it

It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right
I may not make it through the night
I won't go home without you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0