tack å hej

då sitter man här då, sista kvällen i huset.
de värsta känns väl kanske inte att det är sista dagen i huset, utan sista dagen me mamma typ.
eftersom hon flyttar till bgm har jag inte längre möjlighet att följa me. de blir för långt till allt.
å de känns tungt, måste lämna mamma =(
sen så har syrran hennes kille hittat en lägenhet, så dom flyttar i juni.
så jag blir själv hos pappa, me en stökig lillebror som lär bli värre!
jaja, nog om de. jag är trött, har match i ske-hamn imorn,  så de är väl bara att knoppa i säng.
image47
hejdå älskade solbacken, de har varit 7 underbara år!
å grannar, ni är av världsklass! (L)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade Hannah
Det känns jobbigt och tungt att du inte följer med. Men jag är aldrig längre bort än ett telefonsamtal, och du vet vad jag sagt.

puss

2008-03-29 @ 07:45:51
Postat av: köniz

Om jag ska vara ärlig Hanna så förstår jag. INte med din mamma men med flytten. Det suger. Egentligen.

2008-04-03 @ 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0