Walk a mile in my shoes

jag vill verkligen inte flytta.
de är me gode mke tårar i ögonen jag gör de här, lixom packa ner allt i lådor.
å jag gör allt för att slippa, å dra ut på tiden.
men jag kan ju inte stanna här, eftersom de kommer nya hit.
usch, tänk att nån annan ska bo här, sova i MITT rum, i mitt fina nya rum!
jag vill inte ha er här, i mitt hus, bo kvar i erat eget!
å de värsta är att jag känner dom som ska hit, å dom bodde även i mitt FÖRRA hus, jag är förföljd!
men jag kan inte hänga läpp för de här i all evighet, men de kommer nog suga riktigt hårt i flera månader!


nämen jag ska väl......packa vidare...


image39
hej sötnos, vi känner likadant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0