When routine bites hard

min miranda va här i går, vi såg film, käkade popcorn, drack lite te å smörjde planer inför sommaren :D eller de va nog kanske mest jag som va den påstridiga, å miranda bara skrattade! :) men när sommaren kommer bär de av åt höger å vänster!
 plus att jag är galet taggad på utlandet me min mamma!!!! :D :D :D kommer bli kung!
nu ska jag kanske ta mitt förnuft till fånga å fara ut å springa, eller gå.



grillning ikväll, tagga till pappskallar! ;)



image21
-We are the champions  my friend
And we'll keep on fighting  till the end 
We are the champions 
We are the champions
No time for losers
'Cause we are the champions  of the world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0