fruktansvärt avskyvärd torsdag

den här dagen är helt värdelös, ingen anledning finner jag till att ens tycka lite om den här dagen!!!
väckarn ringde kvart i 8, somnade om å klev om kvart över. sprang fram å tillbaks som en förvirrad jävla höna, medans lukas så snällt stökade fram frukost. ringde till pappa (som skulle ta mina gympa kläder) humhum, dom glömde han hemma. happ tänkte jag, sprang till bussplatsen (sov i lägenheten kanske jag ska säga) satt å vänta..... klockan blev 10 i 9, å bussen skulle komma 25 i 9. surjävla hannah gick upp till lägenheten igen, så ringde emma å berätta att klassen skulle på bodaborg, jag kände bara för att grina! jag ville verkligen me, men jag hade inga gympakläder, å jag tog mig inte till skolan. men som tur va så kunde åsa hämta mig, å i älsklingsväskan min så hade jag mina jb-byxor å min gula sverige tröja, så jag kunde va me på boda! =D
dagen rulla på rätt bra må jag säga, fick veta att om jag lämnade in 2 arbeten som jag glömt göra skulle jag få MVG på idrott, å VG på medicinsgrundkurs. så jag kände mig mäkta duktig när jag satte mig vid datorn för ett tag sen och tog tag i de där. 2 frågor kvar på hälsa uppgiften hade jag kvar när jag sprang på toa, när jag återvände till datorn hade den stängt av. så mitt arbete va borta =) kung tänkte jag, de va bara å göra om. sen hade jag ett arbete om att skriva ett brev till nån 12 åring om varför den inte skulle använda droger, tuuuungt. men nu är jag klar!
så man kan säga såhär, klappa mig på axeln BRA JOBBAT!
imorn är jag ledig,(Y) å kring 1 kommer lukas å då far vi till ume.
hoppas på bättre tider imorn.

eller vänta, de enda möjligtvis braiga saken idag är att det har varit ett underbart väder.


godnatt!




såhär känner jag mig nu, som en sliten banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0