Hannahs dag

Tråkigt som vanligt på skolan. Jag HATAR JB.
Tog med mej mackor och kräm för det var plättar, usch och blä!
Annars har jag blivit mobbad som vanligt. Mest av Emmy, hon ger verkligen ingen för gammal potatis!!

Jag fortsätter ha Lukas kläder som jag haft nu ett tag, men dom är sååå sköna <3!!
Och jag är fortfarande sliten men börjar piggna till nu var ju ett tag sen jag var med LUkas :]
Nej, Nu ska jag hem till "kära" BURTRÄSK som jag ÄLSKAR mest av allt i hela världen :)

/Kära hälsningar Emmy, som nu har skrivit om Hannahs dag.



Ps. Sex är bra för välbefinnandet! Tack och hej från mej! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

förställer hundarna någon? :]

2008-05-12 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0