hejhejehej jag är bara 16 år

tack för det fina inlägget emmy schönfeldt, boliden =)
nog om det!

körde hem från stan idag, de gick bra som vanligt.
allt flöt på,körde om en å annan bilå bara gled lixom.
väl inne i btk tänkte jag såhär YES SNART HEMMA!
komme in i kyrkkurvan körde lite fortaare än menat.
å vem står inte där på vägen om inte farbro polis?
jajjemensan tänkte jag!
fick veva ner rutan, hälsa lite fiint på the police, trevlig prick de där.
pappa fick nog svettas lite när han inte hittade papperna, men efter en stunds rotande så va dom ju där =)
jag fick blåsa å visa papper å sånt.
sen frågar den trevliga lilla polisen:
-har du nå giltigt ID kort fröken?
-ehhm..ööhh... patientkort kanske?
-hmm, njaaa alltså ett vanligt ID, typ pass?
-nej, jag har inget med mig :S jag Har ett, men inte här :$
-ojdå, det var inte bra. man SKA ju ha ett.
-men jag ska inte va dum med dig idag, du kan köra vidare. allt såg ändå så bra ut =)
-tack.. Å HEJ!

lärorik dag, =)

klassfest lörda, de strular lite, eller mjo.
men vi ser ju hur de blir =)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0