Och genomskinlig grå blir jag utan dina andetag - ANNALUUUUU

idag är det en helt vanligt ovanlig dag!
för ingen mindre än annalu fyller 17 år, å de firades stort i morse! BIIIIG TIME!!!!
Jag tog faktist med mig min hjärtevän till henne i morse, halv 7 gick vi upp, å 7 satt vi på moppen påväg mot vår älskade vän anna.
snön/regnet störtade ner, de blåste som satan, och vi skakade tänder.
men vad gjorde de, vi gjorde de ändå för världens bästa tjej!
grattis på 17 års dagen anna! =) (L)

på freda ska vi kalasa ;)


nu känns de som att jag har tagig en tung sten från min kropp!
jag har gjort bort lite arbete.
engelska är klart, jag har kirrat arbetsmiljö & säkerhets provet, håller på med en bokgrej. å allt känns bra, typ =)

nu ska jag fortsätta med mitt "intensiva pluggande" hehe




mirributten, vi kanske inte är med varandra varje dag längre. Men jag vet att du ändå finns, varje dag. Hela tiden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0