buhu

okej igår hade jag otur.
fick den där haken man spänner volleybollnätet me RAAAAAAKT under hakan!!! så mina käkar funkar inte riktigt som dom ska. Å mina tänder kommer nog falla ut inom snar framtid! Eftersom de tar ont bara av å gå så stannade jag hemma från idrotten idag. men snart ska jag till stan å sen vidare till boliden, å halv 8 ikväll kommer jag befinna mig på skellefteå kraft arena.
så äre me de.
jamen vi hade ju brandövning igår åxå, me real smoke!
jag va den modiga ( ? ) i våran klass som gick å öppnade dörren till gympan när vi hörde brandlarmet, å jag kan säga att de va rätt chokerande att mötas av rök när man öppnade dörren. så jag sprang väl tämligen ut.
nämen nu får de va nog
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0