IKEA

IKEA stekte! Jag å lukk3 gick väl 2-3 varv, köpte lite saker, men dock ingenting till mig! =( Det får bli när jag utrymmer finnåkersgatan å slår till å kirrar eget. Så en lite besviken hannah gick istället in i förmodligen världens jäva största godisaffär!! =O å köpte lite godis =] men som vanligt så är jag inte nöjd om jag INTE kommer hem med ett par...............SKOR! =D Så vi drog helt enkelt efter vi hade varit i happis en sväng till luleå å köpte ett par skor =) Å nu är resan slut, å jag sitter på tallis å lyssnar på när aik spelar, för de dånar från vardagsrmmet!!!  Tänkte gå dit, snart slut ändå =)



min lilla mormor fyllde 65 i tisdags, en tung dag som spenderades på kyrkogården...
Jag saknar dig momme =( (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0