JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA APU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är ju då med en tjej som heter Marielle Gavelin å hon säljer Mary Kay produkter.
HOn har världens bästa jobb, å jag har världens bästa APU!
De är konstiga tider å jobba, men de gör som inget =) Idag börjar jag halv 5, å slutar halv 7 =)
å imorrn ska jag va värdinna för MITT EGET hudvårds party =D
fast fredan måste ju ändå va roligast, då ska hon sminka mig sen ska jag lära mig olika tekniker å så =D =D =D
nu ska jag packa väskan, sen ska jag ut å springa sen core å sen till kusin tine å sen till jobbe å sen till boliden! Hård dag! not..
herrå


Kommentarer
Postat av: mamma

Å du ä världens bästa Hannah :)

2009-01-27 @ 18:19:08
Postat av: Hanna

Man har ett klubbkort och loggar in på deras club-avdelning med det ;)

2009-01-27 @ 21:22:03
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Sara B

ååååh! hur kul lät inte de där då! shit, varför var inte jag där? :o

2009-01-29 @ 16:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0