You can’t play on broken strings

nu är allt plötsligt bara så nedrans tråkigt.
förkylningen vill bara inte lämna mig, fast jag mår nog värst över att jag har missat så mke fotboll...
pappa säger att katten ska dö, för han har ett sår på kinden som aldrig går över.
jag vill inte ha mat för allt är trist å tråkigt.
jag vill bara ut å springa å hoppas att jag då förevigt kommer ha fett bra kondis.
å efter de så vill jag kunna bli bäst i världen på fotboll, jag kan fortsätta drömma.
året började dåligt, jag är mest bara irriterad.
jag vill inte va me.
nu ska jag lägga mig i sängen å hoppas att ingen kommer å stör mig, jag tror jag låser dörren.

hejdå




varför stannade vi inte kvar mamma?




Kommentarer
Postat av: mamma

Hannah..... vi måste nog åka nånstans igen, bara du och jag.....

2009-01-04 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0