Ett litet hjärta som alltid är med, som ett stöd, och som en viskning bakom örat.

jag vet knappt vars jag ska börja. men först och främst så är du min allra bästa vän, min andra hälft, en barndomsvän som aldrig bleknat, en enormt stor del av mitt liv, du är allt i denna värld!! tatueringen som snart kommer pryda oss bakom örat kommer vara ännu en symbol för evig vänskap. som du sa miranda, vissa tycker kanske de låter fånigt, men det är självklart att vi ska tatuera in något som ser likadant ut. samma betydelse, samma hjärta, den kommer sitta där tills vi dör, med andra ord lika länge som vi kommer hålla ihop. vilken tur jag har haft som fått ha dig vid min sida.

torka tårarna, vi ses imorgon, jag älskar dig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0