förkylningen slår till igen

ska snart dra mig mot skolan. sitter just nu (eller för ett tag sen) och skrev projektrapport, men eftersom den förstör mitt liv, så la jag ner det nu. de här är de värsta jag varit med om!!! snacka om ågren uppgift! idag blir de en jävla massa skrivande på rapporten, sen ska jag på spelarmöte, ut och gå med miranda sen projektrapport igen. känns väl sådääääär..... imorrn är jag ledig (hemuppgift) så då blir de rapport igen, för den ska nämligen in kl 4 typ, sen ska det skrivas ett arbete om ett världsproblem (?). nu ska jag snöra på min skorna, sen ut i det fiina vädret, där solen lyser och gräset är grönt... noooot!
herrå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0