här kommer de miranda, baara för dig!!!

miranda klagade på dålig uppdatering, men här får du dig ett inlägg!! inte nog med de, klockan är mke dessutom!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O
iaaallafall, klockan står på 05.15, för imorrn ska nämligen jag och miranda ut och gå en sväng, just nu känns de ganska spännande, vet dock inte hur jag kommer känna imorrn..... wellwell.
har suttit hos min kära vän nästan hela kvällen, fick mig ett och annat skratt, framför allt av hennes fyllefilm där man fick höra henne sjunga (med brolle i BAKGRUNDEN). trodde att filmen skulle innehålla brolles sång, men icket! en full miranda som sjöng, vars toner inte rikitig höll, väldigt underhållande!
nu har du fått din uppdatering miranda, gå å lägg dig! godnatt





When you're down and troubled
And you need some loving care
And nothing, nothing is going right
Close your eyes and think of me
And soon I will be there
To brighten up even your darkest night


Kommentarer
Postat av: miranda

Tack hannah för denna efterlängtade uppdatering!

puss på dej mitt hjärtegull <3

2010-04-20 @ 12:01:59
URL: http://mirandaschonfeldt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0