back in kall sverige!

då va man hemma igen. de har varit makalöst roligt!! dagarna har bestått av sol bad och märkesaffärer :) och kvällarna har vi bara strosat omkring och tagit en och annan stänkare!! hahah
men nu är vi som sagt hemma igen, känns skönt att återgå tiill de normala, men tungt att det är så kallt. föredrar ändå att bara ligga vid en pool, och på dagarna göra vad som faller en in. kan jag ju iofs göra här hemma också (alltså göra vad som faller en in) men de är inte samma sak som utomlands! men inte klaga, de är förbannat bra här hemma också!! :D sitter nu och ser tv, hur skönt är inte de?! hallelujah! och köra bil? men nååågot så skönt de va att sätta sig i goffen, dra på musiken å bara gasa. de va nånting jag verkligen saknat, köra bil. blev nästan rörd när jag la in ettans växel. haha

nu saknar jag min bästa vän. som har blivit så vuxen, trots att vi är samma ålder. igår gjorde hon insparken på universitetet..... när man satt på skolan och syvon pratade om universitetet, och högskoleprovet så kändes de så jävla långt bort! universitet går ju dom som är typ 30 år på, känns de som! men nu har du gjort båda miranda. du har gjort högskoleprovet, och nu går du på universitetet. oharre. å här sitter jag, känns som att jag är 12 år i jämförelse med dig :P hahah dessutom har du flyttat till ume, studentstaden. å jag är kvar i btk. trodde att de va jag som skulle bli den första att lämna de trygga burträsk för att flytta till storstda, men du din toka hann före ;) jag längtar efter dig, och kommer snart och hälsar på! jag älskar dig min bästa vän.


       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0