"gör en miranda"

bloggar på lunch rasten, helfestligt!
har sövt lillebror, ätit lunch, laddat mobilen och filat min lillfinger nagel. kul lunch!

gick upp 05.50 idag, kunde inte somna om. så jag duscha, åt frulle och gjorde min klar. ca 20 i 7 va jag klar. men då tänkte jag såhär, att jag lägger mig i sängen en stund bara för att fördriva lite tid. jomen tjena!!!
kvart över 7 ringer dom från jobbet och undrar vars jag va! måste ju ha somnat på nervägen mot kudden. fick iaf maxa min lila cykel till jobbet, komme dit hämtade "dagordningen" cyklade iväg till huset där jag har alla mina vårdtagare. väl framme insåg jag att jag glömde all nycklar, så tillbaks igen, hämta nycklarna och SEN fara och jobba. toktrevlig morgon =) bra jobbat!

sen läste jag i tidningen att Önska (gamla duka) ska lägga ner, å jag som har presentkort där, måste nog dit å "fynda"

nämen nu börjar jag strax om igen. heeeeejjhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0