hohooo

va på bröllop igår, lukas kusin maria nygren blev igår fru maria söderström. hon gifte sig med en karl vid namn johnny söderström. de va riiktigt trevligt!! god mat trevligt sällskap å vackert brudpar. efter partajet sovde vi hos mamma, sen for vi till syrrans hus å kolla lääget, de blir helt vansinnigt snyggt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu är jag hemma, har fixat mina naglar (?) händer vekligen inte ofta men. jobb imorrn, sen ryktas de om kräftskiva, trevligt =)
haha har även varit ute å gått med pappa å ludwig =D
nu ska jag städ mitt hemska rum.


 
trevligt med en bild kanske, suddig osv. men vemfan bryr sig!!! de är iaf rosa me svarta prickar. duktig hannah!
förövrigt så gillar jag att mina händer ser ut som en 100 årings! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0