"du måste backa, B-A-K-A, fattar du inte svenska eller?!"

de må va hänt att de gick en hel del pengar åt PDOL, men de va värt varenda jävla krona! HELFESTLIG HELG!!!!! bodde med lukas, luke (simon), ogge och kjomon, trodde att de skulle bli lite halvjobbigt att bo med bara grabbar, men de va riktigt jädra roligt!
men hmm, har inte duschat sen fredags, har inte borstat tänderna sen torsdakväll och jag har tagit ett glas vin till frukost VARJE dag. nyttigt, kärleksfullt och fruuuktansvärt trevligt!!!

de va en väldigt rolig hemresa på min ära. vi började med att lukes bil inte hade nån ström så startkablar fram, sen for vi å tanka och pausa på statoil i pite. sen drog vi vår kos mot skellefte. där va luke tvungen att tanka sin bil igen, OCH fylla olja. snäll som jag är så sprang (körde jag) och köpte olja, kom tillbaka med fel olja. så tillbaks igen, byta och köpa ny. sen efter vägen hem mot btk ringde han och berättade att bilen skorrade, slut batteri i bilen. så alla lampor och stereon la av och tillsist bilen. så 2 mil från btk la hans bil av mitt i en backe. hihi jätte kul. sen kom sunkan och boxerade hem han. så i 40 knyck körde vi efter vägen =) supermysigt =) nu är vi hemma i tryggt förvar. så mot duschen med tandborsten i handen!!!!!

sen har man ju både hört och sett en hel del under denna omänskligt roliga resa. blandannat en kille med kilt, och JA han va naken under. jag såg, han visade minsann hela campingen...... sen är de simon som har stått med kamera, han skulle skicka korten nåndag, så sinnom tid kommer dom ut (dom man vågar lägga ut) hahah! va förövrigt me i pitetidningen också, för jag va så himla söt och gullig!! :)

de finns så himla mke å säga om  pdol resan, men de är ju tokjobbigt att skriva allt här (har redan gjort mitt längsta inlägg ever på denna blogg) men i runda slängar så hart jag nog fått med litegrann.

funderar faktist helt ärligt på att ta mig ett glas vin, linda in mig i en filt och sätta mig på balkongen. lillgammla hannah is in tha house!

men nog om detta, nu känns de som att duschen och tandborstningen ligger väldigt långt upp på priolistan! =)

jaaaaaamen! pussågull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0