freeedaaa

fredag i dag, en väääldigt stillsam sådan (för mig iallafall) men inte för milo för han galen och springer runtrunt, orken tycks aldrig ta slut! och lukas spelar match i arvidsjaur. har jobbat hela veckan på ett dagis här i boliden, ska även jobba nästa vecka, till på torsdag iallafall för på freda väntar nämligen GRAN CANARIA med mor å syster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

läste min kära mammas blogg igår tror jag att de va, där hon skrev om drömmar och mål i livet. men mamma, du kan få hjälpa mig att leva ut mina om du vill!! :) flytta  med mig till sthlm så ska vi leva livet! nämen de är ju så, man har många drömmar här i livet, och vissa mål för den delen också. min dröm och mitt mål har ju alltid varit sthlm, en stor stad där man kan få vara anonym! vi får se om jag kommer mig hela vägen dit! :)

imorrn är de inte bara anton marklunds 18 års fest, utan de är min underbara pojkväns födelsedag! de ska vi fira med att båda jobbar :) nämen på morron hinner vi ju fira med en gröt kanske? :) allt annat är nämligen slut, kapish!

nu ska jag ta och klä på min lilla vovve och sen gå ut och gå en sväng :)


hinner med en liten kärleksförklaring till min miranda. I all hysteri om vad man ska ta sig till efter studenten, om man ska flytta och vad man ska jobba med. Stundvis kan man tappa bort sig själv bland alla dessa val. Men eftersom jag har sån tur som har dig miranda, så slipper jag känna den känslan av att tappa bort sig själv, jag vet vad jag vill, bara inte riktigt hur jag sa ta mig dit. Men eftersom du har alla dom rätta svaren så är jag inte de minsta nervös över min framtid :) tack för att du finns och för allt du gör. jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0