regeringen och riksbanken tappar kontrollen över inflationen som under ett år uppgår till 20%

sitter här på mitt rum och lyssnar på när william å melvin spelar gitarr å sjunger. de är inte lönt att dom ställer upp i idol när dom har åldern inne såattsäga!
hade samhällsekonomi idag på skolan, utan lärare?!?! hur fan ska de gå ihop? inte så plättlätt att skriva om en sak man aldrig har pratat om, ellerhur? va bara att göra de bästa av situationen å skriva på ett ungefär allt man  vet som inflation, arbetslöshet å staten. kul....
nämen mer än så kan jag nog inte klaga idag. de kommer väl mer imorn skulle jag tro.
eller jo, facebook??? hade nyss lärt mig den, nu är den ändrad och på tooook för svår för mig!
så.




råkade visst väcka miranda halv 9 this morning, trodde nämligen att dom skulle åka till rom kring morgonkvisten, men icket! 7 ikväll.
men trevlig resa, skynda er hem! :)






hittade en bild från sommarens (?) bilåkning. undrar bara varför viktor håller i anton å lukas öron?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0