men va?

det har klagats på dålig uppdatering, but hello!! skyller på jobbet, ej så händelserik vardag och bra väder!
jag bor som sagt hos min vän miranda, eftersom hennes karl är i las vegas, och hon gillar inte att va själv (OCH jag vill va här!) så därför har jag nu snart bott här i 3 veckor =) klagar inte!  ska strax lägga mig på altanen för att bli lite brun=röd. sen börjar kneget kl 16.00.
sen ikväll blir det de vanliga, sex and the city på 3:an, och mys med miranda i soffan =) nog om detta, ha en bra dag (alla mina läsare, typ 5 st) så ska jag försöka skriva en rad eller 2 vid möjlighet. baaah hejdå!
jooofan, köpte vita converse igår, en vit långklänning (med blommer å grejer på) en koralltunika, hudvårdsgrejer och presenter till miranda =) kung!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0