Happis-pappis

IMORGON DRAR VI!! :D
jag miranda, maja, sandra å majas mamma ska åka till haparanda imorn å spendera våra slantar på IKEA :D sen blir de en sväng på alko, för att fördriva tid å se hur de ser ut typ :P

kvällen har spenderats hos miranda å po, där tjejerna jobbade flitigt med projektarbetet (duktigt!) själv satt jag mest å pratade. vi såg även tv å myyyyste :)

va en sväng på akuten med min bror idag :S han ska in imorrn igen å gipsa den lilla foten som de tydligen är många fel på :( lillen va helt panikslagen när vi satt där på akuten, å de hjälpte inte ens att säga att de inte är farligt. nu är han hemma iallafall :)

väckaren står nu alltså på 05.00, så jag ska nog fälla in årorna nu. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0