tråkig tjej

satt just och kollade igenom min blogg, den skulle kunna utses till sveriges, om inte VÄRLDENS tråkigaste blogg! det står sällan nå intressant, de är nästan aldrig några bilder, och jag skriver sällan. så jag tänkte såhär, varför inte skriva, och visa saker som jag tycker är roliga? typ smink... gammalt, jag vet. men efter att ha kollat på alla sminkbloggar runt om på internet, så insåg jag ganska snabbt, varför gör inte jag sånt? de är ju de roligaste jag vet. jag envisas om att skriva om min ointressanta vardag, i ord men ALDRIG i bilder. tråkig tjej helt enkelt. och eftersom jag inte har så många läsare så är risken kanske inte så stor att jag skämmar ut mig,  haha

så snart tror jag att min nya bloggtid ska få ta sin start. just det, nya hannah! :)





startar min nya bloggidé med en bild, 10 poäng till mig! ;D

Kommentarer
Postat av: miranda

jag gillar ideén ;)

2010-05-27 @ 21:04:04
URL: http://mirandaschonfeldt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0