nattsuddar´n

klockan är ju alltså 01.21, å jag är vaken?!?! :O kanske inte så konstigt eftersom lukas snarkar så taket nästan lyfter. men eftersom jag nu är vaken så har jag tid att tänka efter, i lugn å ro för ovanlighetens skull. jag längtar efter fotbollen så fruktansvärt mke! sporten som i alla år har legat mig väldigt varmt om hjärtat, jaa de gör den ju fortfarande, men nu är jag redo att börja spela igen! ska damma av fotbollsskorna och göra min första träning på flera månader. jag är så exalterad att jag knappt kan sitta still! underbar känsla de där. hur som haver. nu la sig lukas på mage så nu är han tyst, ska fort som fan försöka sova!




 
våran älskade lille milo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0