söndag

har jobbat på OK på solbacken idag, fruktansvärt stressigt när kassorna och pumparna va offline, å tvätthallen gick i strejk! de strömmade in folk, och de gick inte göra nånting, man blir som maktlös! men vi redde ut de väldigt bra ändå :) fast vänta, de började ju redan 07.40 med att jag larmade av lokalen, gick å öppnade lite dörrar och sen hörde att larmdosan på kontoret började tjuta, så efter typ en minut rusade de in en vakt. de va redan då en dålig dag!! men nu sitter jag i soffan med min älskade milo på armen, som jag har saknat han. (lukas tog me han till jäckvik igår, så jag sov en natt utan han :( ) men nu ligger han här, min älskadeälskade chihuahua! :) nu ska jag ta å äta mig lite middag, sen kramas lite mer med milo och vänta på att lukas hocketräning ska ta slut. harne hej!

 en lite trött milo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0