freda

har just suttit och irriterat mig över idol. de va vääääldigt många som va bra (av dom som inte gick vidare efter kvalfinalerna) och laila, anders och andreas skulle välja ut 4 st som skulle få gå vidare. och vem fan hitta på att medeleine skulle gå vidare?!  jimmy te.x, hallå, 100 gånger bättre! nämen jag blir som bara förbannad! nu åkt ju madeleine ut,så fick ju juryn veta hur tokigt de där blev. annars va kvällen riktigt bra =)
va på spinning här i boliden idag, va riktigt roligt :) när jag kom hem stog lukas och gjorde tacos, till efterrätt blev de hemlagad glass i glassmaskin, lljuuuuvligt. imorrn ska jag in till stan å köpa en väska/bur till min lilla vovve :) sen blir de att knega på OK i burran :) nu drar jag in årorna för ikväll! 
avslutar med en bild från maskerad i burträsk för några år sedan. ljuva 60-tal......
obsa mirandas hållning!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0