:)

igår komme syrran hem från rhodos, har inte setts på 3 veckor så de va jävligt skönt att hon komme hem! nu är vi som samlade igen :) nu inväntar vi bara december så vi kan åka spanien !!! :D
har förövrogt åkt på en förkylning, känns inte lika fantastiskt! men trots detta, skit i förkylningen med andra ord, så kommer min älskade miranda hem ikväll!! de är heligt, å imorrn ska vi umgås, läääängtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ska ut och gå snart, har typ inte rört på min på flera dagar, förutom att städa å dona i pernilla å nisses hus. fast man kan ändå säga att de va å röra på sig, för svetten den rann! så har ändå varit ganska så duktig =) på freda ska jag ha kalas hemma hos pernilla, ska bli väääldigt trevligt :)

nu ska jag ut. heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0