jaaaaaamen!

har inte varit här på et bra tag alltså. så vi kan ju starta uppdateringen:
1. har varit i umeå och hälsat på min lilla miranda. jag kan äntligen pusta ut, miranda har det fantastiskt bra! hon har nära till skolan, bra bostad och fantastiska människor som tar hand om henne, känns fantastiskt!! (vill även hylla hennes nyfunna vän Wilma, som är en störtskön tjej!!!)
2. har sökt jobb som en satans besatt!! detta har även lönat sig, wiiii!! det har även lönat sig för min lukas :)
3. det enda jag hör från vardagsrumet är krille som skriker könsord (mest riktat mot det kvinnliga) det är nämligen NHL turnering, mindre intressant!
4. mitt smink från eleven.se har kommit, är jätte nöjd!! TACK MAMMA!
5. på söndag är det kalas för min (igen) och typ 1 månad EFTER min födelsedag, älskar att fylla år!
6. lukas står i köket och kör sallad av nå slag, händig man!
7. det har inte hänt så mke mer.
8. jo, min sony ericsson experia x10 mini pro, är helt awsome! (tack luuukas :] )
9. NU finns de inge mer att tillägga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0