veckan (veckorna) som passerat...

minns ju knappt nå värt som hänt. har läst igenom min deklaration (jävligt mke nöje vill jag lova!) har varit en sväng till umeå med svärmor för att köpa ljuddämpare/avgasrör till goffen, överraskade även min goda vän miranda på bibliotekscafét. va och såg AIK-färjestad i torsdags, kan ju bara poängtera att närbrandlarmet drog igång fick en annan panik! de va fullsatt vilket inte gjorde saken bättre! men tillslut fick vi veta orsaken, en brinnande(eller kanske rykande) hockeyhandske. nåväl sen har jag ju jobbat då som vanligt, och jag gör naturligtvis inget undantag i dag! står för tillfället på OK i btk och håvar in lite pengar. trevligt. har även målat bordet på balkongen, ska sätta kompostgaller så hunden får springa som han vill i sommar utan att ramla ner och dö! hockeyn dånar genom högtalarna där jag för tillfället står, och ikväll ska jag sova hos mamma.

de är väl vad som hänt i korta drag. mycke nöje

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0