hej bloggen (mamma och tina!!!)

nu kor vi sista natten i prag, imorgon gar taget mot wien! kanske camping, kanske hostle, eller nanting annat :) idag har de varit kallt har :( men vafan, de ar man ju van! igar va vi ut med nagra som jobbar pa varat hostle, vi satt i en beer garden och fick se ut over hela prag, riktigt javla vackert! sedan drog vi till en jatte haftig bar som heter crossclub, dar de ar helt javla omojligt att fatta hur man ska ta sig overallt! men de gick ju bra anda :) 9 dagar kvar tills jag fyller ar, ganska coolt :D namen annars sa flyter de pa bra har i praggan! nu mamma OCH tina sa vet jag ju inte riktigt nar man har tillgang till dator igen, sa de kan ju handa att uppdateringen kommer att bli en aningens dalig, men halla, jag kommer ju hem den 26, sa da kan de ju bli en muntlig uppdatering :D
men btw, jag vet ju hur man gor smajlgubbar nu, sa de blir mer av den varan (iaf i detta inlagg!) :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

namen nu ska man val borja tvatta bort svettlukten fran fotterna, och kanske dra en raggardusch under armarna innan kvallens bravader drar igans (vad nu de blir)


puss och kram fran prag, sa kanske vi hors i wien :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter toppen Hannah :) Huvudsaken du har en kul resa, och det där är ju ett äventyr som heter duga :) :)

puss och kram från mamma

2011-08-10 @ 21:34:23
Postat av: Tina

avisavisavisavis... :D :D

2011-08-11 @ 10:17:54
URL: http://tafvelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0