se på luffarn som går där på vägen

då va man alltså hemma igen, 3 veckor senare. de känns naturligtvis fruktansvärt roligt, och skönt, men ändå väldigt konstigt! jag är ju van att vakna upp brevid mina 3 kompanjoner, ta en, eller nä 2 koppar kaffe på morgonen, göra sig redo för dagen och sedan dra iväg på äventyr! nu är jag i trygga boliden, och sitter och lyssnar på min snarkande underbara lukas.

under resans gång så har jag sett en hel del, både positiva och negativa saker. man skulle kunna säga att jag har sett allt från kärlek och ömhet i vacka venedig, till sexshoper i frankfurt för att sedan avsluta med prostitution och droger i amsterdam!! men allt de här har varit en fröjd för ögat, för man får en heeeelt annan syn på världen när man ser den med egna ögon! vi har träffat så mke fantastiska människor under resan, strosat i dom vackraste städerna i europa, vi har legat och drömt oss bort i solen vid italiens kust, och framför allt så har man njutit av friheten som tågluffningen ändå har gett.

de finns en hel uppsjö av kort att visa, och historier, minnen och upplevelser att berätta om! men de är så många, så jag kommer nog måsta ta dom i omgångar.

jag firade ju min födelsedag i venedig, i ett soligt och vackert venedig. vem gör de på sin 20 års dag? det hör nog kanske inte till vanligheten, så jag blir nästan avundsjuk på mig själv när jag inser att jag faktist gick mina första steg som 20 åring i kärlekens stad!


som sagt, de finns mke att berätta, men det får bli i omgångar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0