sista dagen, kanske?

igår jobbade jag, vad jag tror iallafall, sista dagen på bishop arms. förhoppningsvis så var det ju inte de, ska försöka jobba när jag är ledig från de nya jobbet :)
kändes lite tråkigt att de kanske va sista gången :( meen vafan, sa till kockarna att dom skulle laga min mat när jag flyttar ;) haha får se hur de blir me de.
jobbat på mitt dagis idag, de kanske jag inte har sagt? jag fick en 50% tjänst på ett dagis, som DÅ inte var öppnat än. så jag och min kollega anette har startar upp ett tagis för 3-4 åriga asylbarn i boliden, de är huuuuur kul som helst! men även här så känns de jätte jobbigt att jag måste sluta :( så på måndag är det min sista dag på "zinken".
men ikväll ska vi iallafall mysa, jag barnen och anette, för de är nämligen julfest i boliden :)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0