å gud bevare mig väl

mitt lilla huvve är tokfullt just nu! har ju jobbat i stan på OK idag, även fast de är samma kassa och till viss del samma sortiment, så blir man helt förbannade knäckt av att komma på ett relativt nytt ställe och jobba, har ju trots allt inte varit där så många gånger! de har varit KNÖKFULLT med folk där idag!! helt sinnessjukt. den enda lugna stunden jag hade va när en dam kom in och frågade om jag kunde lista ut va felet på hennes bil va. tja, de va väl inte svårare än att spolarvätskan och glykolen va slut, lätt fixat. nu står jag i en otroligt lugn och fridfull butik, älskade älskade OK Burträsk! de är så skönt att jobba på ett ställe som man kan med allt. de sitter i ryggmärgen, och de flyter bara på. oooo så trevligt. 2 timmar kvar, sen bgm för några timmars sömn sen kneget igen!

sen kan jag ju utrycka mig som dom lite tyngre grabbarna. ska nämligen "gadda" mig igen :D har inte riktigt kommit på vars jag ska placera den nya fina tatueringen, men jag har några alternativ.

nu spelar lite lady gaga - born this way (förövrigt den enda bra låten hon har gjort) så upp med volymen för att inte somna.

godkväll


Kommentarer
Postat av: Vickan

Har hittat gammla bilder på oss, från typ 7-9. Haha två riktigt yrväder:P När ja kommer hem, kan vi ta och träffas upp lite mera tycker jag. Det skulle vara himla trevligt måste jag säga :) Och tack för du finns och får mig på positiva tankar. Puss på dig!

2011-03-02 @ 00:58:53
URL: http://victorjia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0