de värmer ett fruset liten hjärta i vintermörkret

blir jag gammal, eller kommer man bara till insikt? mina småååååbröder är inte så jävla små längre! idag när jag kom innanför dörren möts jag av världens gladaste 1 åring, som fullkomligt kastar sig på en och skriker hannah! och den andra brodern som fyller 8 år, ÅTTA ÅR?!?!? jaja, han svarar i telefonen, och har en vanlig konversation med en. de va inte länge sedan man undrade ifall de NÅGONSIN kommer att gå att hålla en vettig konversation med ungen. men uppenbarligen är den tiden nu. bara sånna småsaker som värmer en storasysters hjärta en sånhär fruktansvärt kall dag!!  sen har vi ju syrran, som är tokvuxen! hon varken slänger sig på en och skriker hannah, eller får en att undra ifall de går att prata med henne. hon är lixom bara...vuxen. men helt fantastisk! :)
snart är det stängning här i lilla btk, sen ska jag hem och kramas med hunden, och ´gratta karln till målet mot arvidsjaur(?) kalas!!! :)

tjillivippen






visste ni att lukas va williams största idol när han va yngre?
nu är de farmor som toppas listan!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir tårögd! Och bilden på lukas och william, HALLÅÅÅ hur länge har inte du och lukas varit tsm!! Lukas ser ju ut som en pojke där..och nu är han stora karln! haha

2011-02-17 @ 12:57:48
Postat av: Emmy

Ska du? Så roligt å jag vill också göra en tatto! När ska du göra den?

2011-02-18 @ 23:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0