finito...

nu är jag och peter foppa forsberg på samma nivå. en lång karriär är avslutad (min va inte lika lång, eller för den delen lika framgångsrik) men han la skrillerna på hyllan idag, och jag har lagt fotbollsskorna på hyllan. så vi är enade nu. jag fick en och annan tår i ögat när jag såg på sporten nu ikväll, allt han har åstakommit, och själv grät jag som ett barn efter att jag pratat med min tränare, och sa att "nu ger jag upp". de är lixom ett kapitel i ens liv som tar slut. många år av hårt arbete, och viljan att bli bättre. i mina yngre dar va allt som rörde sig i den lilla hjärnan fotboll. de va altid prio nummer 1!!! hade man inte match eller träning, eller va i skolan, så va man ute och sprang, lirade på gården, eller sovde. och nu står man helt plötsligt på egna ben, utan laget och tränarna. väldigt trist, men de känns ändå bra, för de fanns inte utrymme för fotbollen.  nu ska jag börja spela i ett luftband faktist :) jag ska spela trummor och lukas ska spela munspel. kom och lyssna på oss nåndag när ni har tid :)







over
and
out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0