Jag har ju fan allt!!

de är bara så, varför klagar man typ 50% av tiden man är vaken? PÅ ALLT?!?!?

man har inga nya snygga kläder man vill ha på sig - näääe de kanske man inte har, men de är ju inte helt tomt i garderoben direkt? de som finns där använder man ju vardagligadags ändå.

man har inget fast heltidsjobb - näe, inte än, men en hel del ströjobb som täcker upp veckans alla dagar om man så vill!

bilen är dålig - de kommer jag tycka så länge den finns kvar, men den går ju ändå.

bensinen är dyr - de går inte göra så mke åt!

de är kallt ute - stanna inne! 

man träffar sina nära och kära för lite - HÄLSA PÅ DÅ!!!

de finns så fruktansvärt mke man klagar på, men oftast så har man ju svaren på allt också! man kan ju helt enkelt bara göra de som man klagar på! köp nytt, stanna inne, hälsa på dom nära och kära. Livet är egentligen ganska simpelt. tycker då jag :p men ändå klagar man, de är nog något som ligger i ens natur.

jag har allt har jag kommit fram till! en fantastik pojkvän (som tillochmed står ut med mig!) ena riktigt fiiina vänner, fantastiska föräldrar och helt makalösa syskon! jag har en farmor och en farfar som älskar mig hejdlöst, och massa andra familjemedlemmar som ligger mig varmt om hjärtat. jag har en fantastisk hund som älskar mig (skulle jag väl tro?) har massa fantastiska jobb som jag älskar att fara till. OOOOCH jag har den allra bästaste bästa kompis som aldrig någonsin viker från min sida. JAG HAR ALLT!

med dessa tänkvärda ord, så drar jag in årorna. tack för mig, godnatt.

 
















Kommentarer
Postat av: Mamma

Så kom det en tår från din ömma moders ögon...

Jag älskar dig Hannah

Kram på alla <3 dag

2011-02-14 @ 08:04:51
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0