sönda i all ära

i förrgår kom våran gelenageluppsättnig :D så nu kommer man ha gelenaglar på heltid, tjusigt!! jag va försökskanin så mamma och pernilla fick prova, blev väl sådär.... sen gjorde jag mammas naglar, och dom mina kära vänner blev gooode fina! gjorde även mirandas naglar igår, snyyyyyggt!!!
så nu är de bara att boka tid på tafvelins nagelstudio ;) hahah välkommen!!


men somsagt miranda är i btk, ååååå jag kunde inte va på bättre humör! :) igår så fixade jag ju hennes naglar, åt midda hos mamma skrattade hejdlöst och bara myste! idag far hon hem :( då blir jag på sämre humör. men så kan de va ibland. nu kommer tidningsgubben hit på ok, bara att sätta igår att jobba! (han är förövrigt min andra kund på 1 timme idag, kul!)


over and out


Kommentarer
Postat av: Tina

Så det är dig man ska be fixa naglarna?? :D hur mycket ska du ha??

2011-02-07 @ 20:27:15
URL: http://tafvelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gud vad roligt! Har fortfarande inte hittat igen dig på skype... Prova lägga till mig?

puss på de!

2011-02-08 @ 04:50:32
URL: http://victorjia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0