02 – Min första kärlek

Min första kärlek va väl nån random från nagerst ifrån! Nån stackare man skickade sms till, träffade på helgen, och skrev till på apberget typ. Men de är väl den vägen man färdas på. jaa, fast nu är de ju facebook som är grejen!!! Skulle väl vilja påstå att Lukas är min första kärlek. Jag är ju rent oförskämt kär i herren som alltid står vid min sida. De är ju egentligen ganska sjukt, att man tycker om någon så mke. Ändå, efter dessa år så kan jag knappt jobba en dag utan att längta efter min Lukas. De är ju nästan så man skämms. Men så är de iallafall, Lukas är min första största kärlek, och så ska det förbli i måååånga herrans år framöver! :)

sen är ju Milo min andra stora kärlek, han är ju min beeebis :] han längat jag efter när jag sitter i soffan och han är i köket och äter!!! de är också ganska sjukt! haha

de är alltså min lilla familj som är min stora kärlek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0