ÅÅÅHHNGEST!

de är ju för det första totalt BEFÄNGT att jag är uppe denna tid!! varför inte bara lägga skall´n på kudden och låta john blund sköta resten? nejdå, icket! och jag som börjar jobba kvart i 8 imorrn! hade tillåme tänkt gå upp extra tidigt för att mysa med mina bröder nu när jag ändå är här (kan ju förövrigt meddela att jag befinner mig i btk, i mitt rum! har inte sovit här på typ ett halvår!) sådärför så tänkte jag hålla om mina älskade småbröder imorrn, om jag orkar!
men jag har mina aningar om att varför jag helt enkelt bara inte lägger mig och sover är för att en ångest fullkomligt växer innom mig! inte alls roligt. de är fan inte ens roligt att bli vuxen! jag avsäger mig nu helt och hållet från vuxenlivet, går de bra mamma? vi flyttar in på kyrkogatan igen, köper en "nyckelpiga" och sen är allt bra igen. oooooh så sönt de skulle va!!
eller så kan man ju helt enkelt bara göra de man vill! så imorrn är det jag som lånar pengar, skriver en annons på blocken om en störtskön lägga för två, sen flyttar jag och utbildar mig, jävlar så lätt!
med detta sagt och (nästan) gjort, så lägger jag nu ner mitt tunga huvve, och sover!

over and out
spänstigt avslut på denna dag/natt/morron?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja ibland hatar jag åxå att du blivit vuxen. :)

Tror det blir jättebra allting, jag hjälper dig så mycket jag kan :)

kram

2011-01-20 @ 08:56:27
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0