som vanligt inga bilder

är förtillfället på  OK i btk och jobbar, då min kära kollega Ullis har fått bilproblemas... men de är helt okej, för jag älskar den här macken!!!! :)

gran canaria var helt underbart, gå i den varma sanden när man visste att hemma var de snö och 20 minus! dricka drinkar och sola och bara umgås med mamma och syster, vill tillbaka!! fast de va väldigt skönt att komma hem och kramas med hund och pojkvän också :)

nyårs firades i jäckvik, skiiiit roligt! tror att den nyårsafton innehöll allt! vi sov över 2 nätter, så på söndan åkte vi hem och körde bil på isbana. och de mina kära vänner va fruktansvärt roligt! först skulle jag absoult inte sätta mig i bilen ens, va livrädd för att volta. men efter många om och men så satt jag mig i gammsaaben och brassa på. tävlade mot lukas, de small (hade vi haft dommare så hade dom garanterad flaggat svart!) jag ledde alla varven, ända tills nån meter innan mållinjen då min numera rival körde in i mig så jag snurrade, så jag förlorade! ingen husefrid den dagen! men de va jätte roligt.

jamen sen på lörda så ska jag hålla i afro power dance på en möhippa, de ska bli roligt :) är dock nervös. och freda den 14 så blir de inflyttningsfest hos min älskade miranda och maja!!! :D :D :D :D


och vickan lillavän bor i nya zeeland, jag är duktigt avis! vi är några som ska åka och hälsa på vid tillfälle! :)

känner att de blev ett väldigt upphackat inlägg, men de finns så mke å berätta, och så lite som hänger ihop ;) ahah
nu måste jag jobba vidare, kan ju inte stå här hela kvällen. tjiiiiing

Kommentarer
Postat av: vickan!

hihi vad glad ja bliiir :D

2011-01-11 @ 03:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0